İNTERNETTEN PARA KAZANMA EKŞİ 2019

İnternetten para kazanmak istiyor ve ne yapacağınızı bilmiyorsanız doğru yerdesiniz


İnternetten para kazanmak herkes ister . Bazı insanlar internetten para kazanarak evini geçindiriyor . Sizlere bu yazımda kanıtlarıyla birlikte çok uğraşmadan yaklaşık 1000 TL nasıl kazandığımı göstereceğim .  Son maddeye kadar dikkatlice okuyun 🙂


#1 ADSENSE
Adsense ile web siteniz , blog sayfanıza reklam alabilirsiniz .  Aldığınız reklam sayesinde o reklama tıklayan kişiler sizlere para kazandırır . Örneğin bu yazının hemen altında ADSENSE reklamı göreceksiniz ve ona tıklarsanız  ben para kazanmış olacağım . Sizlerde eğer yazı yazmak , takipçileriniz ile bir şeyler paylaşmak istiyorsanız bu işten para kazanabilirsiniz .  Kazandığınız para değişebilir . 1 tıklamaya 0,05 TL’de 0,5 TL’de kazanabilirsiniz . Kazandığınız para 200 TL olduğu zaman çekebilirsiniz .



adsense ile para

Not : Sürekli birilerine reklam tıklatmak sizlere para kazandırmaz aksine ADSENSE kurallarına göre bu yasak olduğu için para kazanma özelliğiniz kapatılır .

#2 YOUTUBE
Youtube efsanesini bilirsiniz . Efsane mi gerçek mi diye aklınızda soru olmasın diye söylüyorum Youtube üzerinden para kazanmak oldukça kolay ve bu işi tutturursanız Youtube’de iyi paralar dönüyor .

Youtube üzerinden nasıl para kazanılıyor ? Bir kaç farklı para kazanma yöntemi olan Youtube hesabınıza düzenli video atmanız ve hesabınızı Adsense hesabınıza bağlamanız yeterli . Sizlere bu işlemlerin nasıl olduğunu anlatmayacağım çünkü eminim ki benden daha iyi anlatanlar olacaktır o yüzden ben ne kadar kazanabileceğinizden bahsetmek istiyorum . Youtuberlar son zamanda 10 dakika ve üzeri video yayınlıyor , bunun sebebi ise Youtube , 10 dakika ve üzeri dakikası olan videolara daha çok reklam veriyor . Ortalama olarak 10 dakika üzeri video attığınızı ve reklamları düzgün yerelere koyduğunuzu varsayarsak 15 bin görüntülenmeye ortalama  15 – 25 TL kazanıyorsunuz. Yani kanalınızı iyi hale getirdiğinizi düşünün . Her gün ortalama 150 bin görüntülenme alıyorsunuz bu da ortalama 100 – 250 TL demektir . 30 gün içinde 3000 – 7500 TL kazanabilirsiniz .

youtube para

#3 TOLOKA YANDEX
Yandex arama motorunun bizlere sunduğu bir tür anket sitesi . Yaklaşık 2 sene önce bu sistemden para kazanmıştım . Sistemi kısacası tarif etmek gerekirse sizlere soru soruyor ve cevaplıyorsunuz . Mobil uygulamaya özel görev tarzı şeyler eklenmiş ve tek görevden 2- 3 tl kazanmanız mümkün . Günden güne bu sistemden para kazanmak zorlaşıyor fakat zorlaştıkça kazandığınız para artıyor . Buradan para kazanmanın en doğru yolu , baştan savma değil de gerçekten hak ederek kazanmaktır . Lise son sınıfta bir kaç hafta içinde sadece ders aralarında ilgilenerek 30 – 40 TL kazandığımı hatırlıyorum . Daha fazla kazanabilirdim ama parayı çekince daha uğraşmadım malum YGS – LYS sınavlarım vardı . Kazandığım parayı ödeme kanıtın da görmeniz mümkün . 1 hesap değil aynı anda 2 – 3 hesap kasın benim gibi daha fazla kazanabilirsiniz . Tamamen boş zamanlarınızda günde 15 – 20 dakika otururken ayda 100 TL en az kazanabilirsiniz .

Ödeme Kanıtı :

tolokadan para kazanmak



#4 GİTTİGİDİYOR , SAHİBİNDEN , N11 …
Bu tarz siteler sizler için birer veli nimet ! Gitti Gidiyor üzerinden konuşalım çünkü satışımı ben ordan yaptım . Günden güne kesinti oranını artırsalar da verdikleri hizmete değiyor . Ben Çin’den ismini vermek istemediğim ( şimdi ülkede rekabet olmasın 🙂 ) bir ürün getirtip burada sattım . Site üzerinden sattığım için kargo ödemesi baya ucuza geldi . Vergi , para havalesi ve aklınıza gelebilecek bütün her şeyi Gitti Gidiyor karşıladı ve temizinden 700 – 800 TL cebime kaldı . Sizlerde Yurt Dışından ( Yasaklı ürünler hariç . Yasaklı ürünleri kesinlikle tavsiye etmiyorum ) getirtip . Ülkemizde satabilirsiniz . Bu şekilde 15 TL sermayeyi 1000 TL yaptığımı biliyorum .

15 TL PARAYI 1000 TL YAPMAK ADLI YAZI İÇİN TIKLAYIN
Ödeme Kanıtı :

gitti gidiyor

#5 İNSTAGRAM
İnstagram uygulaması artık günden güne değişmeye başladı . Her yerde Butik vb. satış sayfaları açıldı . Bazen kendi kendinize  ” Yav bende yapsam para kazanır mıyım ? “ diye düşünmüşsünüzdür muhtemelen . Emin olun o satış yapan insanların sizden bir eksiği yok . Sizin onlardan tek eksiğiniz biraz cesaret .

10 Adımda İnstagramdan Satış Yapın Adlı Yazım İçin Tıklayın


#6 GOOGLE ÖDÜLLER
Bu uygulama sayesinde cepleriniz para ile dolup taşmayacak belki ama örneğin bir oyun oynuyorsunuz ve oyun için 5 TL gerekiyor .  Siz bu 5 TL parayı cebinizden ödemek yerine cevapladığınız 3 – 5 soru ile ödemiş olacaksınız .

Uygulamanın çalışma mantığı çok basit . Kısacası size bildirim ile gelen sorulara cevap verin ve para kazanın . Bu uygulama ile elinize nakit para geçmeyecek fakat , uygulama içi satın almalarda kullanabileceksiniz .



Google Ödüller Hakkında Daha Fazla Bilgi İçin Tıklayın


Ödeme Kanıtı :

GOOGLE ÖDÜL







#7 FİVERR , BİONLUK , SADECEON
Bu siteler sizlerin tamamen yeteneğine kalmış . Örneğin 10 kelime seslendiririm 10 TL . Çok güzel portre resim çizerim 50 TL gibi fiyatlar belirleyebiliyorsunuz . Kazandığınız paradan yüzde kaç komisyon kestiklerini tam olarak bilmiyorum fakat yeteneği olanlar için 10 numara bir uygulama  . Bu uygulamaları kullanarak hiç para kazanmadım ama kazanan insanları biliyorum . Güven içinde özellikle FİVERR üzerinden para kazanabilirsiniz .

#8 İSTOCKPHOTO – SHUTTERSTOCK
Fotoğraf çekmeyi seviyorsanız bu iki uygulama tam size göre . Çektiğiniz fotoğrafı bu sitelerden birine yükleyip satışa çıkartabiliyor , bu sayede para kazanabiliyorsunuz . CHP partisi Referandum zamanında kampanya için kullandığı kızın fotoğrafını bu tarz sitelerden satın alıp kullanmıştı . Koskoca parti bile bu tarz siteleri kullanıp bir takım fotoğraflar satın alıyor . Sizin çektiğiniz , yaptığınız fotoğrafı neden almasınlar ?

#9 LETGO VB. İKİNCİ EL UYGULAMALARI
Bu tarz genellikle fiyatı düşürdükçe düşürmek isterler . Örneğin piyasa fiyatı 2500 TL olan telefonun ikinci el fiyatı 1500 TL olsun ve siz 1400 TL fiyata koyun . Adamlar 900 TL olursa alırım tarzı mesajlar atabilir . Aman siz sinirlenmeyin , illa ki gerçekten sattığınız şeye değerini verecek insan evladı yazacaktır .

#10 ARTIWAY
Eski adıyla BonusBay . En kolay yoldan hiç uğraşmadan para kazanacağınız bir yöntem . Öncelikli olarak  çok alışveriş yapanların ilgisini çekeceğine eminim . Çünkü bu sistem sayesinde , internetten para harcadıkça para kazanıyorsunuz . Kulağa ilginç geldi dimi ?  Uygulama içerisinde Bonuslar var ve siz o bonusları biriktirerek bakiyeniz de para biriktiriyorsunuz . Biriktirdiğiniz para 30 TL ödeme limitini geçtiği zaman çekmeye hak kazanıyorsunuz . Ayda yılda birde olsa internetten alışverişte yapsanız , bakiyeniz birike birike size geri dönüyor . Oturduğunuz yerden para kazanmak için en mantıklı olay bu olsa gerek . Bonuslarınız birike birike 30 TL limitine geldi ve çektiniz . 30 TL cebinizde kalmış oldu . Bu sitemi kullanmasaydınız o para cebinizde kalmazdı . 30 TL diyip lütfen küçümsemeyin . Ülkemizde asgari ücretli çalışan bir işçi günlüğü 40 – 50 TL ücrete çalışıyor . 1 gün çalışma parasını oturduğunuz yerden kazandınız bile .

Bu uygulamayı ben nasıl ve neden kullanıyorum ? Yukarıda Gitti Gidiyor üzerinden satış yaparak para kazanmaktan bahsetmiştim . Sattığım ürünleri ALİEXPRESS adlı siteden alıp Türkiye’de satıyordum . Aliexpress üzerinden ürünü alırken ARTIWAY kullanıyorum ve harcadıkça para birikiyor . Çin’de ürünler zaten ucuz , ARTIWAY kullanarak daha ucuza getirmiş oluyorum . ArtıWay kullanarak 1 sene içinde 80 TL’ye yakın para cebimde kaldı  .

Ödeme Kanıtı ( Önceden çektiğim parayı başka hesapta kazandığım için şu anlık bu kadar gözüküyor ):

artiway

Dip Not : Bu sisteme üye olmak için TIKLAYIN . Linke tıklayıp üye olduğunuzda ve siz kullanmaya başladığınız zaman benim sayemde üye olduğunuz için bende cüzzi bir rakam para kazanacağım . Ben size o kadar para kazanma yöntemi anlattım , şimdi kazandırma sırası sizde 🙂
Yazdığım bu 10 madde ile aylık 1000 – 3000 TL arası para biraz uğraşarak kazanmanız mümkün . Yazımı Ahmet Şerif İzgören’in sevdiğim bir sözü ile bitirmek istiyorum . BEDAVA PEYNİR SADECE FARE KAPANINDA BULUNUR .
EKLEMEK İSTEDİĞİNİZ  VEYA SORMAK İSTEDİĞİNİZ BİR ŞEY OLURSA YORUM YAPABİLİRSİNİZ 🙂


1 yorum:

  1. http://aqmoney.win/5823829116336/ para kazandıran site.40 ref gerek.sende kazan

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.