PARA KAZAN 2019

Para Kazan 2019






Eğer siz de para kazanmak istiyorum diyenlerdenseniz, öncelikle web sitemi bulduğunuz için sizi tebrik ediyor ve okumaya devam etmenizi şiddetle tavsiye ediyorum.

Çünkü bu benim, yıllarca maaşlı bir eleman olarak çalışıp da borç batağında yüzdüğüm o kötü günlerden, düzenli ve çok yüksek bir gelirin sahibi olduğum bu günlere nasıl geldiğimi anlatan hikayemdir. Kısaca söylemek gerekirse burada, neyin işe yarayıp neyin yaramadığını, sonuçta gerçekten para kazanabileceğim yöntemleri nasıl bulduğumu öğreneceksiniz.

İnternetten para kazanma konusunda en etkili eğitim sistemini görmek için TIKLAYIN.
Bundan yaklaşık beş yıl önce ben de sizin yerinizdeydim ve nasıl para kazanılır sorusuna yanıt aramaktaydım. Çünkü kredi kartı borçlarım maaşımın on katı, kullanmış olduğum diğer krediler ise yirmi katı civarına ulaşmıştı. Parasızlık öyle bir hale gelmişti ki büyük bir depresyon ve ruhsal bunalımın eşiğindeydim.

Bu durum ister istemez aile hayatımı da etkilemeye başlamıştı. Ne yapıp edip çabuk ve kolay para kazanmanın yollarını bulmalıydım. Ama hak verirsiniz ki benim gibi 1 kuruş sermayesi olmayan birinin böyle çabuk para kazanması neredeyse imkansızdı.

Derken, bir arkadaşımdan internetten para kazanmak ile ilgili bazı bilgiler edindim. Para kazanmanın yolları çok çeşitli tabi ama muhtemelen siz de internetten para kazanmanın yolları konusunda birşeyler okumuşsunuzdur. Öğrendiğim yöntemlerden bazılarını denemeye karar verdim. Denediğim yöntemler arasında, mail okuyarak, anket doldurarak ya da yazarak para kazanmak, süperteklif  vb. üye yapmaya yönelik külfetli işler falan vardı. Maalesef bu yöntemlerin hiçbirisi ile çok para kazanmak mümkün değildi ve ben de birkaç on TL seviyesinin üzerinde para kazanamadım.

Çok para kazanmak istiyorum diyenlerin ticaretle uğraşması gerekir diye düşünüp, bu sefer de eBay, GittiGidiyor gibi sitelerde satış yaparak para kazanmaya çalıştım. Burada da satacak ürünleri düşük fiyata bulmak, onları açık artırma sitelerinde listelemek, (eğer satabilirseniz) kargo, iade, müşteri ile yazışmalar vb. işleri halletmek o kadar çok vakit alıyordu ki ek iş olarak yapmaya çalıştığım bu işlere, ne zaman bulabiliyordum ne de doğru dürüst para kazanabiliyordum.

Bunun üzerine araştırmalarımı daha da hızlandırdım.

Bundan yaklaşık altı ay kadar önce bir gün yine internette araştırma yaparken, internetten nasıl çok yüksek miktarlarda paza kazanılacağını anlatan bir eğitim seti ile karşılaştım. İşte o gün hayatımın dönüm noktasıydı.

Benzer eğitimlerin de dahil edildiği muhteşem bir sistemi görmek için TIKLAYIN.
Burada anlatılan teknikleri harfiyen uygulayarak ilk bir hafta içinde tam 332 TL tutarında para kazandım. Bu para size az gibi gelebilir ama daha başlangıç aşamasında olmam nedeniyle ve bir sistemin gerçekten işe yaradığını görmek açısından benim için çok heyecen vericiydi.

Bugün ise benim için hatırı sayılır seviyede bir parayı, bu eğitim setinde öğretilen teknikleri kullanarak kazanıyorum. Şimdilik bunu evden ek iş olarak yapıyorum. Kısa zamanda borçlarımın önemli bölümünü ödemiş durumdayım. Bir zaman sonra hiç borcum kalmayacak ve ben çok çalışıp da neredeyse hiç para kazanamadığım o “sabah 7:00 akşam 8:00 mesaisini” sonsuza dek terk edeceğim.

Aslına bakarsanız, eğitim setinin anlatım tarzını ve konuların akışını ilk başta pek beğenmedim. Bence biraz daha profesyonel tasarlanabilirdi. Ancak, neticede önemli olan içinde verilen değerli bilgi diye düşünüyorum.

Arkadaşlar, lafı daha fazla uzatmayalım, benim size tavsiyem yukarıda da bahsettiğim o zaman alıcı ve neticede para kazanamayacağınız uyduruk yöntemlerle sakın uğraşmayın. Eğer zaten bir ticaret ile uğraşıyorsanız, eBay ve GittiGidiyor gibi yöntemleri kullanarak satışlarınızı artırmayı deneyebilirsiniz.

Lütfen Dikkat! İnternetten para kazanma konusundaki eğitim setlerinin veya sistemlerinin hiçbirisi sizi akşamdan sabaha zengin yapmaz (birçoğu öyle olacağını vaad eder). İnternette ücretsiz olarak anlatılan yöntemler de yukarıda da değindiğim gibi vakit harcatmaktan başka bir işe yaramaz.
Ancak, inanın bana, bu işe bu eğitim almadan girmeniz imkansızdır. Tavsiye ettiğim sisteme girer, teknikleri harfiyen öğrenir ve UYGULARSANIZ, sizin temponuza da bağlı olarak, çok kısa zamanda önemli bir gelirin sahibi olabilirsiniz.2019
Gerçekten para kazanmak istiyorum diyorsanız, bahsettiğim sistemi mutlaka inceleyin.
İnanın ki hiç pişman olmayacaksınız.
Daha fazla bilgi için tıklayın.
Umarım verdiğim bilgiler kendinize yeni bir hayat kurmanızda faydalı olur.

Evden Para Kazanmak İstiyorum
Tüm dünya genelinde kötü giden ekonomik durum, düşük ücretlerle saatlerce çalışan, buna rağmen hakettiği ekonomik refah seviyesini elde edemeyen insanlar için, evde para kazanmak olgusunu çok popüler hale getirdi.

Para kazanmak istiyorum diyen birinin, kurulu bir ticaret düzeni bile olsa, artık bu yöntemi göz ardı etmesi mümkün değildir.

İnternet üzerinden para kazanmak, hem düşük gelirli insanlar tarafından evlerinin rahatlığında kolayca uygulanabilecek bir teknik, hem de zaten bir ticarette yer alan kişiler için işlerini daha da büyütmek yolunda önemli bir adımdır.

Bu nedenle, size bu sayfada anlatacaklarımı dikkatle okuyun ve kendinize uygun tekniklerden birini seçerek derhal uygulamaya geçin.

Unutmayın, eğer gerçekten para kazanmak istiyorum diye yola çıktıysanız ve hayatınızda önemli değişiklikler olmasını bekliyorsanız, netten para kazanmak sizin tek yolunuzdur.

Para Kazanmak İstiyorum. Ama Nasıl?
Siz de benim gibi, “para kazanmak istiyorum” diyor ve en kolay para kazanma yöntemlerini merak ediyorsanız, doğru adresi buldunuz!

Uzun süren araştırmalarıma ve tecrübelerime dayanarak hemen söyleyebillirim ki, para kazanmak için en kolay ve çabuk yöntem, kesinlikle netten para kazanma yöntemidir.

Bu sitede, evden para kazanma yöntemleri hakkında değerlendirmelerimi, düzenli ve hatırı sayılır bir gelir elde etmek için hangi yollara başvurmanız gerektiği hakkında vereceğim bilgileri bulacaksınız.

Uzun süre bu konuda araştırmalar ve incelemeler yapmış ve her zaman “para kazanmak istiyorum” demiş biri olarak önerilerime kulak vermenizi ve en kısa yoldan para kazanmaya başlamanızı, ister ek gelir, ister yeni bir iş olarak bunu yapın, sonuçta hayıtınıza yeni bir yön verebilmenizi umuyorum.

İnternetten Para Kazanmak
Para kazanmanın yolları arasında, internetten para kazanma yöntemleri, çağımızda artık son derece mümkün ve hatta dünya ekonomisinde çok büyük bir yeri olan ve dolayısıyla da para kazanmak istiyorum diyenler için mutlaka içinde yer alınması gereken bir olgu haline geldi.

Çoğu zaman “evden para kazanmak” diye tabir edilse de bu tür para kazanma yöntemlerini tam gün çalışma şeklinde kabul eden insan sayısı, hiç de azımsanmayacak düzeydedir. Yani, başlangıçta evden ek gelir elde etmek üzere yola çıkıp, zamanla asıl işinden dahi ayrılarak, online para kazanma yöntemlerini asıl işleri olarak kabul eden insanlar, dünyada çok fazladır.

Peki, internetten nasıl para kazanabilirim?
Elbette bunun birçok yolu var. Ebay ve GittiGidiyor gibi sitelerden ürün satmak, email ile reklam okuyarak para kazanmak, anket doldurmak, yazarak para kazanmak, en eski yöntemlerdir ve hâlâ bu yöntemlerle para kazanılmaktadır.

Ancak, son yıllarda ön plana çıkan ve çok para kazanmak isteyenlerin en büyük gözdesi haline gelen sistem ise Satış Ortaklığı (Affiliate Marketing) sistemidir.

Nedir bu Satış Ortaklığı Sistemi?
Affiliate Marketing, her ne kadar Türkçe’ye Satış Ortaklığı olarak geçmiş olsa da en basit ifadeyle anlamı internet üzerinden komisyonculuktur.

Biraz daha ayrıntılı olarak anlatmak gerekirse, internet üzerinden satış ortaklığı sisteminde, çok basit bir web sitesi kuruyorsunuz, bu sitede, ortaklık programı olan şirketlerin ürünlerini tanıtıyorsunuz, yani ürünlerin satışına yardımcı oluyorsunuz. Sizin siteniz üzerinden gidilerek gerçekleşen her satıştan siz de belli bir oranda ya da tutarda komisyon alıyorsunuz.

Bu işin size maliyeti ise yok denecek kadar az. Web sitesi yayınlama maliyetleri gibi çok düşük maliyetlerle bu işi sürdürebilirsiniz. Ya da isterseniz Google’da reklam vererek (yani biraz daha maliyete katlanarak) işinizi çok büyük boyutlara da taşıyabilirsiniz.

Bütün bunlar için öncelikle kendi kendinizi eğitebileceğiniz bir sisteme dahil olmanızı tavsiye ederim.

Bu konuda Türkçe kaynak olarak rastladığım en iyi sistemi incelemek için buraya tıklayın.

İşin en güzel tarafı ise; ürün satışından sonraki, kargolama, müşteri hizmetleri, değişim ve iadeler gibi zor kısımlar sizi hiç mi hiç ilgilendirmiyor.

Bu sistem, başta Amerika olmak üzere dünyanın diğer bölgelerinde son derece gelişmiş ve oturmuş bir sistem, ancak, Türkiye’de henüz yeni yeni gelişiyor. Tabi bu kötü bir haber değil, aksine Türkiye’de 5-6 yıl sonrasının internet zenginlerinin şu sıralarda bilgisayarları başında adeta pusuda beklediğinin ve bu kişilerin işi daha başından bilmenin ve tecrübenin avantajını yaşayacağının bir habercisi.

Siz de nasıl para kazanabilirim diyorsanız bu sistemi mutlaka deneyin.

Anket Doldur Para Kazan: Türkiye İçin Yeni Sistem
Arkadaşlar, bugüne kadar “anket doldur para kazan” tarzında işlerin çok para kazandırmayacağını söyledik, biliyorsunuz. Bunun en önemli sebebi yabancı sitelerden Türk katılımcılara çok az anket tahsis edilmesi, bunun da hatırı sayılır bir para kazanmak için maalesef yeterli olmamasıydı.

Ancak bu sene Türkiye’ye özgü yeni bir sistem başladı. Anketlio.com. Bu sistemi kuran firma, e-ticaret çözümleri ve Online Yazılım Çözümleri sunan bilişim teknolojileri şirketi Dijital Yaşam firması. Firma 1999 yılında kurulmuş. Dolayısıyla neredeyse Türkiye’ye internetin girmesiyle birlikte hayata geçmiş önemli bir firma.

Sisteme ücretsiz olarak kayıt yaptırabilir ve anket doldurarak para kazanmaya başlayabilirsiniz. Anketlerin getirisi, 0,80 TL ile 10 TL arasında değişiyor. Anketleri doldurmak 1 ile 5 dakika arasında sürüyor. Nakit kazançları 50 TL’yi bulunca banka hesabınıza havale yapılıyor.

Yeni Özellik
Yeni sistemin bir de farklı ve bizler için daha çok para kazanmaya yarayacak bir yönü var, o da gold üye olabilme ve bir çeşit network sistemi getirilmiş olması. Bu sistemde gold üye olursanız başka kişileri de sisteme davet edebilir ve o kişilerin doldurduğu anketlerden de kazanç sağlayabilirsiniz. Gold üye olmanın maliyeti 250 TL + KDV.

Dediğim gibi bu büyük bir yenilik ve bizler için büyük bir para kazanma potansiyeli sunuyor. Tek yapmanız gereken gold üye olduktan sonra davet linkinizi sistemden alıp sosyal medyada veya istediğiniz diğer ortamlarda arkadaşlarınızla paylaşmanız.

Peki gerçekten bu sistemle anket doldurarak para kazanmak mümkün mü? Bunun cevabını aşağıdaki videodan öğrenebilirsiniz.

[VIDEO] Anketlio.com‘dan nasıl para kazanılır? (Canlı yayından kayıt videosu)



Anketlio.com’a Ücretsiz Üye Olmak İçin Tıklayın.
Üye olacak arkadaşlarla birlikte hareket ederek daha çok kazanma konusunda planlarımız da var. O yüzden hemen ücretsiz üyeliğinizi başlatın ve ilk anketinizden 5 TL kazanın!

Hepinize iyi kazançlar.

Google Reklamlarından Para Kazanmak
Google reklamlarından para kazanmak, para kazanmak istiyorum diyenlerin en çok tercih ettiği yöntemlerden biridir.

Bu yöntem aslında iki ayrı yöntemi kapsar. Birini ya da her ikisini birden tercih edebilirsiniz.

Birinci yöntem: Google AdSense

Bu yöntemde size ait olan bir internet sitesinde izleyicilere çok zengin bir içerik sağlarsınız. Bu içerik aklınıza gelen her konuda olabilir. Balık tutmaktan modaya kadar, ilgi alanınıza göre oluşturduğunuz web sitenize Google reklamları koyarsınız.

Web sitenizin izleyicileri sayfalarınızda gördükleri bu reklamlara tıkladıklarında, tıklama başına para kazanırsınız.

İkinci yöntem: Google AdWords

Bu yöntemde ise kısaca siz Google’a reklam verirsiniz. Yani, Google arama sonuçları sayfalarında genellikle sağ tarafta, bazen de arama sonuçlarının en üstünde, Sponsor Bağlantılar yazan yerde sizin verdiğiniz reklam görünür.

Bu kez, arama yapanlar bu reklamlara tıkladıklarında, siz Google’a para ödersiniz. Burada amaç, reklamınıza tıklayarak gelen ziyaretçiye bir ürün satmak ya da onun bir şekilde sizin sayfanızdan herhangi bir sisteme üye olmasını sağlamak olabilir.

Dünyada milyarlarca dolar değerinde bir ekonomi yaratmış olan Google reklamlarından para kazanmak konusunda daha fazla bilgi almak ve bu şekilde çok para kazanmak istiyorum diyorsanız, bu sistemi mutlaka inceleyin.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.